BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

18 September 2013

HARI BERLALU TUA MENGHAMPIRI

Kematangan seseorang di ukur bila pengalaman bergerak seiring dengan masa..
ye..MASA.. masa yang semakin lama makin cepat berlalu.. hingga kita tak sedar umur makin meningkat, muka makin berkedut. walau sedikit tp tetap ade perbezaaan antara dulu dan sekarang.

apakah sudah cukup bekalan ke akhirat? apakah masih ade tempat untuk kita di Syurga nan indah.
Kita hanya manusia kerdil yang diciptakan oleh Tuhan yang Maha Agung, Maha Kuasa..
Namun masih ada yang berbangga, merasakan dirinya sudah gah, sudah terlalu berkuasa di muka bumi ini..

eh.. jap.. aku dah lari main point ni.. aku nak cite ttg kisah aku ni.. hehe.. xpela.. kite mulakan dengan tazkirah kn..

ni aku kt opis.. bosan + ngantuk.. so aku duk tgk ENTRY2 lame kt blog aku ni..
nak gelak ada, nk nangis ade. mcm2 la perasaan yang berada diminda, banyak soalan dan juga kata kerja.. * da macam lagu najwa latif da *

aku baru perasan, most of entry ayat aku kemain sastera.. and ada jalan cerita. bukan nak perasan tapi kenyataan. *saja suruh korang recap balik entry b4 ni.. rajin kn diri tu sikit.. hehe*. tau tak nufnag aku baru ear RM0.25.. 25 sen tau tak.. orang lain da RM2,500..gilela diorg ni kn.. da dpt sebulan gaji da mcm 2..

ok.. entry kali ni banyak merapu.. harap maklum.. ini adalah kerana aku asyik postpone je.. dr pg td duk kt 1 entry ni je.. manager lalu cpt2 tukar ke excel.. haha..nampkla buat keje kn..

oklah.. dah mls nk hipokrit.. jom sambung buat kerja..

No comments:

want to see my photo gallery?

want to see my photo gallery?
tekan je gambar atas ni..

Maxis contest participant badge