BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

22 August 2009

mengapa aku yg harus selalu mengalah.........

mengapa aku yg harus slalu mengalah.. x pernah engkau terfikir sedikit tentang diriku... song by seventeen-selalu mengalah... lagu ni mmg sesuai tuk aku... aku pun xtw napela ati aku ni lembut sgt... nape kalau dye wat slah aku yg slalu mengalah.. klau aku wat salah pun aku beria2 minta maaf.. tp dye... ahhhhhhh!!!!!... ke mg aku ni da ditakdirkan hidup sorang2 smpai ke tua...

maybela kot... cam org kata "dak accounting mmg susah nk dpt psgn hidup... ramai lecturer accounting smpai sekarang x kawin2 walaupun da berumur... ade lecturer aku 2 smpai 50 thun pun still membujang... sedih gak cam2 kn... xde jodoh nk wat camne kn.. tp aku tol2 x phm ngan life aku... da ramai laki aku jumpe... mcm2 perangai ade... seme berbeza.. kdg2 aku jd benci ngan laki... slalu pkir nk maenkn perempuan je.. xpenah ckup ngan sorang.. bukan semela.. certain2 je... cam situasi aku ni lebih kurangla... tp aku yg nk seme ni so aku kena tgg risikola... sape suh gtl2 nk kt pakwe org kn... tp dye ckp dye syg aku lebih dr awex dye.. ntahla... kdg2 aku caye kdg2 susah nk explain... tgk gaye mmg tol ape yg dye ckp... 24 jam mcej ngan aku je.. xde pun mcej org laen... maybe mcejla jap2 ngan awex dye 2... tp skang dye da slalu gayut ngan awex dye 2... aku benci.. aku jelez... aku ade hak nk jelez... tp bile aku majok, aku jelez dye pjuk kejap je.. x usaha nk pujok aku.... aku ni sape bg dye... aku ni tempat dye nk hilangkn boring jeke.. aku ni cam xde ape2 makne dlm hidup dye... 1 statement dye 'syg da ckp law x thn n x lrt leave me alone.. i dont want 2 hurt u.' ahhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!! bercinta menyakitkn putus pun menyakitkn......... ape aku patut pilih.... aku x tw....... tlgggggggggggggggggggggg.... should i stop all diz.... should i...................... ?????

No comments:

want to see my photo gallery?

want to see my photo gallery?
tekan je gambar atas ni..

Maxis contest participant badge