BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

19 May 2011

3 tahun 50 kali

hahaha entry kali ni aku nk wat special utk blog aku... hehe.. aku baru perasan aku baru post 50 entry (x termasuk yg ni) dlm masa 3 tahun... hahaha.. punyela mlas kn....
actually bukn mlas... tp coz xde masa n xde idea... idea dtg x kena masa.. time2 aku nga wat keje kat opis, nga mencangkung dlm toilet time 2 la idea datang.. oppsss.. hehe..
blog org lain kemain lagi... penuh dengan info2 dan perkembangan terkini... blog aku ni sawang usah ckpla... da mcm umah berhantu yg da lama ditinggalkn.. hahaha...
insyaallah klau xde aral melintang aku akan menghias blog ni... blog aku akn berwajah baru... tggu kerajinan 2 dtg... korang tgkla puas2 dulu ea.. nnti takot bile aku da make over blog aku ni korang rindu plak. hahaha...
wait for the next generation............

adios.. amigos.... aku berambus...:)

No comments:

want to see my photo gallery?

want to see my photo gallery?
tekan je gambar atas ni..

Maxis contest participant badge