BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

11 September 2009

smpai bile harus aku bersabar??

hmmm... ari ni besday dye... tp ape aku bley wat... aku terpaksa biarkn dye hepy.. aku bg dye wat ape dye nk wat biarpun ati aku sakit, biarpun aku sedih.. aku redha.. aku terpaksa.. aku lakukn seme ni coz dye.. coz syg dye... tepat jam 12mlm aku try kol dye tp ape yg tertera kat hp aku "waiting". hmm i know dye ckp ngan sape.. xpe... aku juz biarkn... then dye tpn... aku tau dye rase berslh tp aku pun ade perasaan... xpela... perasaan aku ni xde makne pun... aku cube wat dye hepy biarpun ati aku ni tuhan je tw camne.. aku gelak2 tp aku tw dye tw aku moody... tp aku xnk tunjuk... aku nk wat dye epy... mcmmne aku nk hadapi hari esok... esok smpai ari ahad dye akn ade ngan aku.. dye balik umah aku... ape patut aku wat... xkn aku nk tgk je dye gayut ngan pempuan 2.. xkn aku nk dgr je dyowg borak... xkn aku nk pekakkn telinga aku.. hati aku sape nk jga.. sape nk wat aku gembira.. aku nk smbut birthday dye tp aku xde peluang... segala2nya da dirampas.. tp akukn yg rmpas.. hmmm... ntahla... aku x phm ngan hidup aku ni... sampai bile aku harus bertahan... slagi aku boleh thn aku thn.. slgi aku mampu aku akn teruskn seme ni... ya allah... kuatknla ati aku ni tuk berhaapan hari esok... tenangkn ati ku... berila kesabaran pd diriku ni... esok aku akn wat dye hepy... aku xkn tunjukkn muka moody aku.. aku xkn masam2 ngan dye.. aku nk senyum je.. bibir tersenyum tp hatiku terluka.. xpe... aku try rawat... aku rwat sendiri.. biarpun mcm2 dye lakukan aku cube... aku cube bertahan... aku cube bersabar.. juz 4 u cyg.. aku hanya mampu tersenyum esok... jgnla biar air mata ni menitis esok... jgn biar emosi ni ggu aku... aku try control my feeling.. help me GOD... juz now i know sumthing.. aku dapt tw sndiri... dye bukan gyut ngan gurl 2 sowang tp ade gurl laen... tp aku x tw sape.. hati aku tol2 x tenang skang,.. aku tipu dye aku ckp aku da tido.. aku takut aku x dpt kwl emosi aku kalau dye tpn.. aku cedey sgt skang.. cedey sgt2.. nape dye wat camni kat aku.. nape?.. x ckup ke 2 org dlm hidup dye ni.. nape nk tmbh ag.. dye gayut ngan aku sekejap je tp dye gayut ngan gurl baru ni lame gile.. aku cedey... esok aku nk cek sape yg dye tpn 2.. num sape 2.. aku da hafal num 2.. juz wait 2morrow.. but i can't wait... hati ni sakit sgt... cedey sgt... aku harus bersabar law nk tau ape yyg terjadi sbnrnye.. kalau betul dye ade pempuan laen slain aku n awex dye skang aku rse aku mmg patut tarik diri... aku x sggup da macam ni... x sggup sgt2.. aku cedey...

No comments:

want to see my photo gallery?

want to see my photo gallery?
tekan je gambar atas ni..