BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

09 December 2010

hari-hari (da penat kira hari)

hari ni.... ala.. xnkla guna ayt hari ni lagi.. tp nk guna ayt ape ea..
k2.. today i wake up early at d morning.. earlyla sgt kn.. huhu... then i take a bath.. at 8.14 i arrived at my office(my office? hahaha)
da la speaking malay sudah... tunggang langgang skali bhasa.. hehe
k2.. aku smpai2 je tmpat keje opis mmg x buka lagi.. kul 8.30 baru buka kn.. so aku pun melepak jelah kt bawah pokok smbil duduk atas moto.. hehe.. td abg kedai sri galing tegur aku coz aku duk atas moto smbil mkn. "sedapnye mkn"kata abg 2..hehe.. aku juz tersenyum.. da mmg aku ni mmg suke senyum.huhu
pas2 jue smpai then kitorg naik opis coz miss2 kitorg da smpai.. masuk2 teros smbung keje.. skang aku da xley cite ttg company sgt..nnti ade org bising.. huhu
lebih kurang kul 10 lebih aku menerima mcej dr seorg rakan (zawawi). bunyinye seperti ini "oit.. result da kuar.." aku terkejot. time 2 mata mmg nga ngantok.. teros segar mata ni.. aku reply " tol ke? mane ko tw" die mmbls "rizal gtw" aku pun dgn pantas teros suh mr right aku cekkan.. dlm ms yg same aku gtw jue.. then jue pun cek result die..
sementara menanti mr right aku cekkn jue dtg ckp die da cek result die. naik jgala katanya.. aku pun makin berdebar.. nebes bebbb!!.. teros aku follow jue g kt tmpat die pas2 cek result aku..
then terpampangla my final result... alhamdulillah.. aku pass ll paper n naik blik gpa aku jdi 3 pointer.. tp atas pagar jgala.. x puas... nk lagi tggi.. cgpa n gpa aku same.. sem depan aku kena naikkn lagi pointer... aku xnk jatuh lagi cam part5 nye result.. semenye berpunca dr cinta.. argh... mak nyesal nyah.. hahaha..
skang mr right aku lah semangat aku... klau die xde xtw la camne pointer aku...
thanx my luv!! syg papa sgt tw..huhu
da abih topik result.. skang berbalik kepada keje.. ari ni smbung wat analysis.. pas2 kul 3 lebih seme keje da siap.. alhamdulillah.. bertemankn pokok krismas dgn lampu kelip2 yg berada depan meja aku.. indahnye.. hahaha... nnti aku snap pic pokok 2 ea.. x berpeluang lagi nk snap..hehe
pas da kemas2 meja n smpan seme document, n masukkn file2 company N***K**** ke dalam kotak miss tan bg keje baru kt aku.. yeah.. skang aku dpt company VT *****. company 2 ade 6 kotak besar yg mengandungi document2 company tersebut.. sme 2 aku kena audit.. terbaikla.. thanx miss tan.. hehe..
aku pun heretla 3 kotak besar yg mane aku rase aku kna wat dulu.. 2 aku letak kt bawah sebelah kerusi aku lagi 1 aku letak atas meja.. mmg bersepah smula meja aku.. td baru clear.. hahaha.. mmg meja aku xkn penah clear aku rase..huhu.. then aku pun start "tick closing" cek seme general ledger.. tick debtor.. kire all debtor.. da la die bg debtor ageing report bukan cam bese.. lagila pening.. xpe2.. x phm tanye kn.. hehe
stakat yg aku wat smpai ptg td aku phm lagila.. huhu...penat plak cte.. tp kn nape miss2 kt department aku suke sebut "toi2.." haha.. klakar je bunyi.. maksudnye betol kot.. haha. aku pun x tw..
then td aku dpt tw mmbr kakak aku meninggal coz excident.. innalillah... semoga rohnye ditempatkn bersama org beriman..
aku pun da risaw nk bw laju.. tp klau aku bw motor mmg x reti nk slow.. g keje or balik keje klau x smpai 100 or 110km/jam mmg x sah.. risaw gak.. tp best la bw laju.. ari 2 aku bw dr jengka ke ktn sejam lebih je.. jengka-->maran 45 minit.. maran-->gambang 30minit. gilela.. hahaha.. tp masa nk kuar dr tol gambang nyaris2 nk terbabas.. jlan licin pas2 aku brek.. bergerak tayar belakang.. risaw giler time 2.. as d conclusion jgn brek jika jalan licin.. hehe..
p/s: ari ni plan nk tgk wayang cite "antu maklimah balik kg" ngan qima n jue tp ari ujan x jadila.. hehe..

1 comment:

fyza said...

hahaa..tahniah la yek...aku kecut2 lg nk cek ni...papa xbg semangat la..hahahaaa

want to see my photo gallery?

want to see my photo gallery?
tekan je gambar atas ni..

Maxis contest participant badge