BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

09 January 2011

beruk

sbenarnya cite yg aku nk smpaikn ni xde kene mengena sgt ngan tajuk entry ni... juz org slalu gune terkejut beruk.. aku pun gunela perkataan beruk 2 bg menggambarkn perasaan aku ni... hahaha.. xde la terkejot mane sgt tp mlm smlm aku dpt 1 mecej dr nombor yg aku igt2 lupe sape tuan empunyenye...

bunyinye seperti berikut : (bc dgn intonasi yg betol n penuh perasaan ye.. haha..)
"salam..andai awk yg membaca msj ni sy ingin mohon seribu kemaafan..izan tentu da lupa sape sy ni, xpe tiada ckit dendam pun, sy ttp doa kn semoga sjahtera hdp awk izan.. dan semoga bbahagia dgn (zaki)..semoga cpt2 kawin, kite bknnya makin muda,, ttg diri ni mgkn dh takdir utk tiada bcahaya.. namamu izan zuraihan bt mohd idon tetap tpahat di hti yg usang ni..(insan yg penh menamparmu dlu)"

tulah bunyi mcej yg aku terima pd 7 januari 2011 jam 23:35:18.. hahaha.. mcm way report polis plak.. time aku baca dr awl aku x dpt teka sape yg mecej cam2.. hinggalah ayat yg terakhir (insan yg penh menamparmu dlu).. time 2 baru aku igt sapekah gerangan makhluk Allah ni.. hehe... klau korang baca entry aku yg zaman2 dulu, yg dah lapuk dek hujan lekang dek panas (mood entry b4 ni masih ade) mesti korang tw sape mamat ni... 2la mamat yg penah bertakhta kt hati ni suatu ketika dulu... insan yg aku agung2kn yg konon2nye nk dijadikan suami.. hahaha... 2la tampar aku lagi sape suruh.. hehehe... nk tw kisah sila baca link bwh ni..


da baca??? hahaha... 2la kenangan aku yg menyakitkan hati jga la.. kejam ke aku?? huhu.. x kan... xkn... sokongla aku... sokongla..... hehehe.. (izan ape yg gedik sgt ni,.. hish!!)

ok2.. smbung balik.. suke tol lari dr topik... then aku pun tekan hp..."tet...tett.. tetttt.." (bunyi keypad yg aku tekan).. cube teka aku mcej sape? hehe.. mestila mecej my mr right... kena ngadula kn... then mr right aku ckp jgn smpai kantoi ngan isteri die da la...die tanye jga camne ex aku 2 ley tw ttg aku ngan die... mmber2 aku ade gtw die ke.. haha.. aku pun tertanye2.. mmg pelik yg teramat... 2 pun salah satu sebb aku terkejut beruk.. huhu...

n td ex aku yg darjah 6 pun ade chat kt fb.. ajk kuar esok.. mmg xla aku nk kuar kn... xnk bg dia harapan n xnk mr right aku slh sangka...
to my mr right.. klau x hargai sy jga xtwla.. da wat terbaik utk hubungan kite.. hope sgt hargai.. selagi sy boleh bersabar sy bersabar walau ape pun awk wat, walau camne pun perangai awk..
sebab..... sy terlalu sygkn awk...

3 comments:

fyza said...

eee....aku bace tak tekejut beruk..cume...geli beruk!!!hahahaa

miss izan said...

haha.. jgn jadi beruk sudah.. ko tw kn sape mamat 2.. haha.. semestinye yg teramat jiwang 2.. huhu

Puan Nana said...

hahahaha.....geli kucing aku..bahahhaa

want to see my photo gallery?

want to see my photo gallery?
tekan je gambar atas ni..

Maxis contest participant badge